· 

DNEVNIK Z ITALIJE - osmi dio


Najbolje je Dnevnik početi čitati iz početka! Vidi OVDJE!


Ovo je je osmi dio dnevnika kojeg je Rajka Poljak napisala krajem rujna i početkom 2013. a isti se bazira na iskustvima koje je autorica skupljala za vrijeme realizacije 8. SPIRALNOG KANALA u blizini Assisija, Italija. Mali dio uvoda u ovo štivo je bilo premijerno predstavljeno zagrebačkoj publici u okviru I. gornjogradskog književnog festivala čitano od same autorice 12. listopada u svratištu "Cinkuš", Mletačka 9. Tamo pročitan tekst je objavljen i u Zborniku festivala - ISSN 1849-1413. O Rajkinom nastupu u Zagrebu izvještavalo se u obadva dnevna lista u Liechtensteinu kao i u "Večernjaku".

 

P o n e d e l e k

 

Nej znala povedati točne kak sme se tak zbedierali, nu ni ponedelek nam nie začel obečavajuće, vujne je bile još male tmurne, makar se sunčece tuj i tam čez obloke z tešku muku prebile. Vladek je začel gerde kruohljati, vlovil je nekakvuga virusa, pak se vu nem rezigral kak ščerašnja oluja, nie ga bile za poslušati. Pak onda na negvem licu onie mučenički pogled: joj bum ti hmerl, aj bi mi čajeka skuhala?

 

Barek je kupila nekakšnu čudetvornu mešavinu bilki, pak nam je velikodušne ponudila da se lečime. Proubala sem Vladeka na psihičke več nek visoke demagogije uveriti da bu mu poklem same jene šuoljice bolše, al nekak mi nie uspele. Tak sem buoga ja, celi pondelek muorala čajeka nakuhavati, a bormeš i tuorek.

 

Vreme nam ne bile preveč naklojnene, nu sejene se nekak okoli dve vure sunčece čez obloke pokazale, pak sem ja zmogla kuražu i zašla svoje zde več nestrplive kerpice sa želah prišivat. Bile je se prije neg liehke, par vur sem potrošila aj ni jenu sem nije preklela, ni jenu nes prišila, a da nekakšna dobra misel ni uz nejnuga prišivka dohajala. Jenu sem zešila za lepi i prosperitetni život siem kitem vu siem morjem, jenu za kljimu da se ne klima, jenu za lačne i šteri se tak osiečaju, jenu za ovisnike od opijatem, posebne za drogeraše, jenu za pedofile naj jimbok presveli poumet, jenu za iskvarene bankarje da se popraviju, jenu za muktaše da na deci ne skuplaju penez, jenu proti tergovine žejnskih tela, a još več duš...da ne nabrajam zde znouvič, kak se šika, 93 sme odredili, a ja naredila. Uz buožu pomoč, tega muoram naglasiti. Diečas sem našivavala, bile je liepe, nebe mi se smiljile. Tegdanegda, pred par zajdnih, počele su liefke perve kaplice diežđa prepadati. Em pak me niesu stirale. Zmirene, potihe i z vuolu vse sem je prišila, a onda jih je dežđek liepe opral. Nie farbu ispral, zgledale su kak daj su buožuga blagoslova dobile. Bila sem zadovolna. Kanal ze siem je bil tiptop gotov. 

 

Vu tuorek sliedi prezentacija.

 

Tuj sem sejene i ja nekak pobrala virusa, ili mi ga je negder Vladek nežno uvalil. Jerbo je poklem prišivanja i mene grouznica zdermala, empak ne i zrušila. Gduo bi nam čajeka kuhal? Tak sem ja i sebe i Vladeku viruse tetošila, pak sme skupaj dregetali i vu postelje kak da zipka se ziba, zespalji.

 

Nastavlja se...



Kommentar schreiben

Kommentare: 0